English | فارسی
شنبه 29 مهر 1396

میز امداد مشتریان

«میز امداد مشتریان» بانک کارآفرین در راستای تحقق بیش از پیش اصل مشتری‌مداری و با هدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند، سریع و بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان ارجمند و پیگیری مشکلات، شکایت‌ها و پیشنهادات ایشان راه‌اندازی شده است.مشتریان گرامی می‌توانند از طریق شماره 23350-021 با این مرکز در تماس باشند.



اهداف و کارکردها

اهداف میز امداد مشتریان عبارتند از:
  • ارتقاء سطح خدمت‌رسانی مطابق با اصل مشتری‌مداری
  • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای پیگیری و رفع نظام‌مند مشکلات و شکایات مشتریان
  • تسهیل و تسریع فرایند اطلاع‌رسانی به مشتریان
  • سهولت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی
  • ایجاد ارتباط دوسویه بین بانک و مشتری به شکل کارا و اثربخش
در حال حاضر میز امداد مشتریان در روزهای کاری از 7:30 الی 17 پاسخگوی مشتریان می‌باشد.

خدمات قابل ارائه

  • ارائه اطلاعات تماس شعب و واحدها و دستگاه‌های خودپرداز بانک سراسر کشور
  • اعلام نزدیک‌ترین شعبه به مشتری
  • راهنمایی مشتریان در خصوص انواع حساب‌های ریالی و ارزی قابل افتتاح در بانک کارآفرین، شرایط و مقررات حساب‌های مذکور و اسناد و مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب
  • راهنمایی مشتریان در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک قابل ارائه در بانک شامل اینترنت‌بانک، انواع کارت‌های بانکی، تلفن بانک، پایانه‌های فروش، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک
  • راهنمایی مشتریان در خصوص شرایط، مقررات و اسناد و مدارک مورد نیاز جهت استفاده از خدمات الکترونیک
  • راهنمایی مشتریان در خصوص امکانات و خدمات صندوق امانات، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، خدمات ساتنا، پایا، خودپرداز، شتاب و شرایط و همچنین مقررات دریافت خدمات مذکور
  • دریافت، ارجاع و پیگیری مشکلات مربوط به کارکرد و نصب پایانه‌های فروش به واحدهای پشتیبانی بانک
  • مسدود نمودن کارت‌های بانکی مشتری
  • غیرفعال نمودن حساب کاربری اینترنت‌بانک مشتری
  • راهنمایی مشتری جهت رفع مغایرت‌های مالی و پیگیری تا حصول نتیجه
  • پیگیری سایر موارد مطرح شده از سوی مشتریان و ارجاع آن به شعب و سایر واحدها تا حصول نتیجه مطلوب