English | فارسی
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396
  • پرسش: آیا امکان پرداخت قبوض خدمات شهری و یا شارژ سیم کارت تلفن همراه به صورت مستقیم وجود دارد؟
  • پرسش: آیا امکان مشاهده ریز تراکنش‌های انجام شده توسط درگاه پرداخت الکترونیک وجود دارد؟
  • پرسش: پس از ارائه درخواست راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی، جهت پیگیری آن چه باید کرد؟
  • پرسش: جهت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال آن به حساب، چه مدارکی مورد نیاز است؟
  • پرسش: درگاه پرداخت اینترنتی چیست و چه کاربردی دارد؟
  • پرسش: درگاه پرداخت اینترنتی (Internet Gateway) چیست؟
  • پرسش: چگونه می توان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک کارآفرین استفاده کرد؟
  • پرسش: چه خدماتی در بانکداری اینترنتی بانک کارآفرین ارایه می شود؟
  • پرسش: دستگاه تولید رمز (توکن) چیست؟
  • پرسش: در چه مواردی از توکن باید استفاده نمود؟
  • پرسش: چگونه شناسه حساب (شناسه کاربری) مشتری غیر فعال می شود؟
  • پرسش: در صورت فراموش کردن رمز اینترنت بانک چه باید کرد؟
  • پرسش: در صورت اشتباه وارد کردن رمز دستگاه توکن چه باید کرد؟
  • پرسش: در صورت فراموش کردن شناسه کاربری چه باید کرد؟
  • پرسش: چگونه می‌توان باطری توکن را تعویض نمود؟
  • پرسش: تلفن بانک کارآفرین چه خدماتی ارائه می دهد ؟
  • پرسش: چگونه می توان از خدمات تلفن بانک کارآفرین استفاده کرد؟
  • پرسش: چگونه می توان از خدمات SMS بانک کارآفرین استفاده کرد؟
  • پرسش: از طریق SMS بانک کارآفرین چه خدماتی به مشتریان ارائه می شود؟
  • دستگاه خودپرداز(ATM)چیست؟