پرسش‌های متداول

در صورتی که کاربر 3 بار متوالی رمز عبور را اشتباه وارد نماید، ابتدا حساب کاربری مشتری برای 12 ساعت غیرفعال می‌گردد و پس از 12 ساعت بدون نیاز به مراجعه به شعبه به صورت خودکار از حالت غیرفعال خارج می‌گردد. در صورتی که کاربر 3 بار متوالی برای مدت 12 ساعت غیرفعال گردد، حساب کاربری وی غیرفعال گردیده و تنها با مراجعه به شعبه امکان فعال‌سازی مجدد برای وی وجود خواهد داشت.

نرم‌افزار همراه‌بانک کارآفرین در دو نسخه android و iOS طراحی شده است. جهت مطالعه راهنمای نصب و دریافت فایل نرم‌افزار، اینجا کلیک کنید.

خدمات قابل ارائه در نسخه دوم همراه‌بانک کارآفرین عبارتند از:

  • انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های خود در بانک کارآفرین
  • انتقال وجه داخلی به سپرده‌های دیگران نزد بانک کارآفرین
  • انتقال وجه بین‌بانکی پایا و ساتنا
  • محاسبه شبا
  • تغییر رمز دوم کارت
  • پرداخت قبض
  • خرید شارژ
  • انتقال وجه کارت به کارت داخلی
  • انتقال وجه کارت به کارت شتابی
  • مسدود نمودن کارت بانک کارآفرین
  • دریافت 50 گردش آخر حساب
  • مشاهده سوابق قبوض پرداخت شده
  • مشاهده سوابق شارژهای خریداری شده
  • مدیریت حساب‌ها و کارت‌های پراستفاده در سامانه همراه‌بانک
  • مشاهده وضعیت چک‌های واگذار شده به حساب
  • پیگیری وضعیت چک‌های شخصی مشتری در بانک کارآفرین

نسخه 4 سامانه همراه‌بانک کارآفرین صرفاً با سیستم عامل تلفن‌های همراه و تبلت‌های هوشمند به شرح زیر سازگار است:
  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل android نسخه 4 به بالا
  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS نسخه 7 به بالا

این سامانه صرفاً برای مشتریان حقیقی دارای حساب انفرادی ریالی قابل استفاده است و حساب‌های مشترک (با شرط برداشت هر یک به تنهایی و شرط برداشت چند امضا) و حساب‌های مشتریان حقوقی در حال حاضر امکان استفاده از این سامانه را ندارند.

چنانچه برای بار نخست متقاضی استفاده از خدمات سامانه همراه‌بانک هستید، برای استفاده از این خدمات کافی است به یکی از شعبه‌های بانک کارآفرین مراجعه نموده و فرم درخواست فعال‌سازی خدمت همراه‌بانک کارآفرین را تکمیل کرده و پاکت حاوی نام کاربری و رمز عبور این سامانه را دریافت نمایید. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، جهت دریافت فایل نرم‌افزار اینجا کلیک کنید.