میز امداد مشتریان «میز امداد مشتریان» بانک کارآفرین در راستای تحقق بیش از پیش اصل مشتریمداری و با هدف راهنمایی و پاسخگویی نظاممند، سریع و بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان ارجمند و پیگیری مشکلات، شکایتها و پیشنهادات ایشان راهاندازی شده است. مشتریان گرامی میتوانند از طریق شماره 23350-021 با این مرکز در تماس باشند. اهداف و کارکردها اهداف میز امداد مشتریان عبارتند از: ارتقاء سطح خدمترسانی مطابق با اصل مشتریمداری حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای پیگیری و رفع نظاممند مشکلات و شکایات مشتریان تسهیل و تسریع فرایند اطلاعرسانی به مشتریان سهولت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی ایجاد ارتباط دوسویه بین بانک و مشتری به شکل کارا و اثربخش در حال حاضر میز امداد مشتریان در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان میباشد. خدمات قابل ارائه ارائه اطلاعات تماس شعب و واحدها و دستگاههای خودپرداز بانک سراسر کشور اعلام نزدیکترین شعبه به مشتری راهنمایی مشتریان در خصوص انواع حسابهای ریالی و ارزی قابل افتتاح در بانک کارآفرین، شرایط و مقررات حسابهای مذکور و اسناد و مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب راهنمایی مشتریان در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک قابل ارائه در بانک شامل اینترنتبانک، انواع کارتهای بانکی، تلفن بانک، پایانههای فروش، اطلاعرسانی از طریق پیامک راهنمایی مشتریان در خصوص شرایط، مقررات و اسناد و مدارک مورد نیاز جهت استفاده از خدمات الکترونیک راهنمایی مشتریان در خصوص امکانات و خدمات صندوق امانات، صندوقهای سرمایهگذاری، خدمات ساتنا، پایا، خودپرداز، شتاب و شرایط و همچنین مقررات دریافت خدمات مذکور دریافت، ارجاع و پیگیری مشکلات مربوط به کارکرد و نصب پایانههای فروش به واحدهای پشتیبانی بانک مسدود نمودن کارتهای بانکی مشتری غیرفعال نمودن حساب کاربری اینترنتبانک مشتری راهنمایی مشتری جهت رفع مغایرتهای مالی و پیگیری تا حصول نتیجه پیگیری سایر موارد مطرح شده از سوی مشتریان و ارجاع آن به شعب و سایر واحدها تا حصول نتیجه مطلوب