اینترنتبانک کارآفرین برای مشتریانی که تمایل دارند از خدمات بانکداری اینترنتی بانک کارآفرین (دسترسی 24 ساعته) استفاده نمایند، امکان استفاده از خدمات مذکور به شرح زیر وجود دارد: «سامانه کارانت»در راستای تسریع و تسهیل در انجام خدمات بانکی مشتریان حقیقی و حقوقی، راه اندازی شده است. بانک کارآفرین «سامانه اینترنت بانک» را جهت انجام تراکنش مالی با احراز شرایط برداشت (کنترل امضاداران سپرده) توسط دستگاه Token با رمز آنی یکبار مصرف برای مشتریان حقوقی و حقیقی (دارای حساب مشترک) عملیاتی کرد. سامانه اینترنت بانک کارآفرین (کارانت) قابلیت ارائه امکاناتی از جمله امکان انتقال وجه داخلی، امکان انتقال وجه بین بانکی، پیگیری تراکنش مالی، امکان لغو، ویرایش و رد درخواستهای ثبت شده را برای مشتریان حقوقی دارد. مراحل انجام تراکنش مالی برای مشتریان حقوقی در این سامانه جدید بدین ترتیب است: ایجاد تراکنش توسط مسئول امور مالی که حساب کاربری حقوقی به ایشان تخصیص یافته است. تراکنش مالی به کارتابل تمامی صاحبان امضا ارسال شده و در انتظار تصمیم و تایید آنها میماند، این تراکنش برای یک بازه 7 روزه معتبر است تایید یا رد تراکنش توسط امضاداران بررسی شرایط برداشت و اعلام به مسئول امور مالی هنگام احراز شرایط برداشت توسط سیستم ارسال نهایی تراکنش توسط مسئول امور مالی نحوه درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی» مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک کارآفرین همراه با اصل کارت ملی تکمیل فرم درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی» مراجعه مجدد به شعبه درخواست کننده خدمات مذکور همراه با اصل کارت ملی و دریافت پاکت محرمانه شناسه کاربری و رمز ورود ورود به سایت بانکداری اینترنتی و فعالسازی پروفایل اینترنتی حداکثر طی مدت 5 روز از زمان دریافت پاکت مذکور لیست خدمات مشتریان حقیقی مشتریان حقوقی حساب انفرادی حساب مشترک (برداشت هر یک به تنهایی) حساب مشترک (برداشت چندامضاء حساب حقوقی شیوه احراز هویت شیوه احراز هویت شیوه احراز هویت شیوه احراز هویت رمز توکن رمز توکن رمز توکن رمز توکن خدمات غیرمالی - اعلام جزئیات و خلاصه وضعیت حساب - نمایش جزییات حساب - نمایش صورتحساب موقت و دورهای - بازنگری سوابق تراکنشها - مشاهده چکهای واگذار شده به حساب - نمایش خلاصه وضعیت تسهیلات - پیگیری تراکنشهای پایا + + + + + + + + خدمات مالی انتقال وجه داخلی بین حسابهای کارآفرین - + - + - + - + انتقال وجه بین بانکی ساتنا - + - + - + - + انتقال وجه بین بانکی پایا - + - + - + - + انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و غیرشتابی) - + - + - + - + کمک به موسسات خیریه - + - + - + - + مسدود کردن کارت برداشت نقدی - + - + - + - + پرداخت قبوض تکی + + + + - + - + پرداخت قبوض دسته ای + + + + - + - + خرید شارژ (ایرانسل، همراهاول، تالیا) _ + - + - + - + محدودیت انتقال وجه در سامانه اینترنتبانک در سامانه اینترنتبانک، امکان انتقال وجه برای مشتریان حقیقی و حقوقی با استفاده از سرویس تولید رمز یکبار مصرف (OTP)، فراهم شده است. لذا به منظور تامین امنیت بیشتر در سامانه اینترنتبانک، محدودیت سقف انتقال وجه از هر حساب و برای هریک از انواع انتقال وجه، به شرح جدول و توضیحات ذیل میباشد: ردیف انتقال وجه از هر حساب در اینترنتبانک کف تراکنش سقف تراکنش سقف روزانه توضیحات 1 انتقال وجه داخلی بین حسابهای خود مشتری (حساب مبداء و حساب ذینفع هر دو برای یک مشتری) فاقد کف فاقد سقف فاقد سقف - 2 انتقال وجه داخلی بین حسابهای کارآفرین (از حساب یک مشتری به حساب مشتری دیگر، درون بانک) فاقد کف 500.000.000 ریال 500.000.000 ریال قابلیت کاهش سقف به درخواست مشتری را دارد 3 انتقال وجه بینبانکی پایا فاقد کف 500.000.000 ریال 1.000.000.000ریال (در هر روز و از هر حساب مشتری) قابلیت کاهش سقف به درخواست مشتری دارد 4 انتقال وجه بینبانکی ساتنا 150.000.000 ریال 1.000.000.000 ریال 1.000.000.000 ریال قابلیت کاهش سقف به درخواست مشتری دارد 5 انتقال وجه کارت به کارت شتابی فاقد کف 30.000.000 ریال 30.000.000 ریال مطابق با سقف انتقال وجه کارت به کارت در شبکه شتاب و دستگاههای خودپرداز 6 انتقال وجه کارت به کارت غیر شتابی (بین کارت های بانک کارآفرین) فاقد کف 30.000.000 ریال 30.000.000 ریال - 7 مجموع انواع انتقال وجه (داخلی بین حسابهای کارآفرین، بینبانکی پایا و ساتنا) از هر حساب و در هر روز 2.560.000.000 ریال در صورت تغییر سقف انواع انتقال وجه در سامانه اینترنتبانک، مراتب متعاقباً اعلام خواهد شد. امکان دریافت پیام کوتاه برای رویدادهای زیر در بانکداری اینترنتی وجود دارد: هنگام ورود به سامانه بانکداری اینترنتی هنگامی که پروفایل اینترنتی به علت چندین ورود ناموفق به سامانه غیر فعال می گردد هنگامی که کاربر شعبه، پروفایل اینترنتی را هنگام تحویل پاکت محرمانه فعال می کند زمانی که کاربر شعبه، شناسه کاربری مشتری را به هر دلیلی غیرفعال می کند در زمانی که کاربر شعبه، رمز ورود را Reset می کند زمانی که کاربر شعبه، درخواست دسته چک را تایید می کند زمانی که کاربر شعبه، درخواست دسته چک را رد می کند دریافت راهنمای استفاده از خدمات اینترنتبانک (ویژه افراد حقیقی) دریافت راهنمای استفاده از خدمات اینترنتبانک (ویژه افراد حقوقی) توجه در صورتی که هر گونه سوال و یا ابهامی در استفاده از خدمات اینترنت بانک دارید، می توانید با شعبه خود و یا بخش ارتباط با مشتریان بانک کارآفرین به شماره 23350-021 تماس حاصل نمایید. در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک هنگام استفاده از اینترنت بانک با بخش ارتباط با مشتریان بانک تماس حاصل نمایید توسعه خدمات اینترنتی در دستور کار قرار دارد و به محض راه اندازی ، اطلاع رسانی خواهد شد.